Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~anonymous0 | użytkownik

imię i nazwiskoKacper adresTrzebnice zarejestrowany24.06.2010 @21:40:30 ostatnio na stronie29.04.2013 @08:35:55

Czysto amatorsko, robię to co lubię.

Zapraszam: http://www.szewczykowy.blogspot.com

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwszewczykowy.blogspot.com
digarty78 komentarze1057 posty na forum8

komputer / sprzęt
Sony A500 + Sony DT 18-55 f/3.5-5.6 SAM + Tamron AF 55-200 mm f/4-5.6 Di II LD Macro + Sony DT 50mm f/1.8 SAM + dodatki.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~sylwinaa92    16.10.2011 @20:00:56
ona tak wygląda "blado" dlatego tak wyszła :P
~intento    17.08.2011 @19:27:16
dziękuję i szczerze powiedziawszy nie znam piosenki o takim tytule :D
~paniczZia    09.08.2011 @00:35:00
~Pati1995    08.08.2011 @00:09:01
Dzięki
_______
Kochać kogoś, to przede wszystkim pozwalać mu na to, żeby był, jaki jest
~Dejsee    07.08.2011 @22:54:13
Dziękuję
~sabuss94    06.08.2011 @13:14:35
ładna galeria! pozdrawiam
~pallyna    18.06.2011 @13:47:22
~BasiaKordasiewicz    10.06.2011 @21:33:50
Przeglądam Twoją galerię i podoba mi się coraz bardziej.
~katarzynaladosz    14.05.2011 @21:28:42
Dziękuję bardzo za odwiedziny i komentarz Pozdrawiam!
~edziorek    08.05.2011 @12:03:04
proszepozdrawiam
_______
.."Z wiatrem będzie mu posyłać pocałunki, wierząc, że wiatr muśnie jego twarz i szepnie mu do ucha, że ona ciągle żyje i czeka..."
~Slawsonflash    05.05.2011 @01:06:30
dzieki bardzo, czekam na twoje nowosci, pozdro
~DanseurDeCaractere    02.05.2011 @13:49:16
Proszę bardzo
~Slawsonflash    29.04.2011 @22:35:15
podoba mi sie tonacja kolorow twego ostaniego zdjecia taki spokoj i delikatosc, pozdrawiam
ostatnio edytowane: 2011-05-05 01:05:28
~kaero    29.04.2011 @19:50:30
piękna galeria dodałam do Watcha na deviantarcie
~anusia199722    29.04.2011 @19:28:13
Dziękuje za odwiedziny
Pozdrawiam
~KingJulian    23.04.2011 @11:09:08
Będę wiedział, że mam zmniejszać. Nie zwróciłem uwagi nawet na to. ;D Pierwszy dig. ;p
~KingJulian    22.04.2011 @22:56:11
Doszedłem do wniosku, że jak będę ddawać foty na czymś poważniejszym jak fbl to może się nauczę czegoś ciekawego.
~KingJulian    22.04.2011 @19:18:35
Szpoko loko. ;D
~stanmar    22.04.2011 @11:42:51
Dziękuję
~keytodream    22.04.2011 @10:06:36
Dzięki wielkie !: )
~megoli    21.04.2011 @23:12:38
dzięki za odwiedziny ;]
~rafcioo    20.04.2011 @17:16:07
dzięki, dzięki
~rewes    19.04.2011 @21:54:55
Wielkie dzięki za odwiedziny na mojej stronie !
~attitudeproblem    19.04.2011 @21:43:03
szum dodany celowo. (:
~LadyxKate    18.04.2011 @22:12:22
dzięki za obserwację
widzę, że i ty posiadasz Alphę 500
_______
Satysfakcja innych nie świadczy o jakości wykonanego zdjęcia.
Liczy się przede wszystkim opinia jego autora.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt